Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /var/www/hca-sci-tech.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601

Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /var/www/hca-sci-tech.dk/public_html/wp-includes/plugin.php on line 601
Skip to content

Sådan forbedrer du din service

Det er i dag utrolig vigtigt, at yde god service, da der er rigtig mange måder det vil ramme din markedsføring på. Der findes blandt andet websites, som trustpilot, og andre anmedelsesportaler, der kan have betydning for din virksomheds omtale og image. Derfor er service en direkte beslutningsparameter for mange købere. Især i erhvervslivet, prisen er matchende i mange brancher, og har ikke en stor standardafvigelse, som den havde før. Der er rigtig stor besparelse generelt set, da mange virksomheder får deres kunder online, og lige ledes betjener dem der. Uanset hvad, så bør du tage service seriøst. I dette indlæg vil, jeg komme med 3 gode idéer til hvordan, du kan fremme din service.

1: Forkort leveringstiden

Hvis du handler med fysiske varer online, og skal levere varen til din kunde, så bør du prioritere leveringstiden som parameter for god service. Hvis du ikke selv kan få et godt tilbud til denne del, så kan du helt sikkert outsource hele dit lager til en virksomhed, der har gode aftaler med enten Post Danmark, eller UPS.

2: Online chat

Der findes et hav af webshops i dag, og generelt mange websites, hvor kunderne kan have et spørgsmål til et produkt. Her er det utrolig godt, at man har en online chat, hvor brugeren hurtigt kan stille et spørgsmål, og få et svar på det.

3: CRM system

Et CRM system er essentielt for god service, her kan du nemlig samle alle relationer med dine kunder, så du har styr på dem. Når din forretning begynder at blive stor, eller der generelt er flere medarbejdere til den enkelte kunde, så er det vigtigt at der er en database, der har styr på den enkelte kunde. Det kan du med et CRM system, det er især vigtigt i salgsafdelinger, konsulentvirksomheder og servicebranchen hvor produktet er en service. Jeg bruger selv SkyViewCRM, et rigtig godt CRM system der virker som det skal.

Jeg håber at disse 3 råd har været en god åbener for, hvad der skal til før at god service er, at finde. Uanset om du følger dem eller ej, eller blot nogle af dem, så er det noget du skal begynde at tænke over. Tag et kig på dine konkurrenter, og se hvad de gør godt når det kommer til service, du skal helt sikkert finde en anden måde at gøre tingene på, end du selv gør.

Published inServices

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *